Gerçekten inanılır gibi değil,Neye nekadar üzüldüğümün ben bile farkında değilim...Çok Güzel olabilecek bir filmi Ancak bukadar kötü yapabilirler.Koskoca filmi bir kaç Yer ile sınırlandırıp saçma sapan bir kurgu ile 15 tl mi çalan zihniyeti esefle kınıyorum.Fragmana bakıp sakın aldanmayın arkadaşlar sakın daha fazlasını beklemeyin çünkü film fragmandan öte bir dünyaya açılmıyor.Bukadar kötü olabileceğini doğrusu tajmin bile edemezdim Filmi çıktığı ilk gün ve saatinde izleme fırsatı yakaladım her şey güzeldi 3d gözlüklerimiz ve mısırlarımızla filme başladık derken esas oğlanla tanıştık ve çok güzel bir kaç adamı dövdükten sonra işte film bu dedik ve derken bir yay (ok) peşine düşdü herşey orada başlayacak derken oda ne film abuk subuk mecralara kaydı gitti yok oldu.Ortada bir yay arama telaşı ve Ona ulaşan ve sonrasında yayı bile kullanamayan daha sonrasından iş tanrılar savaşına dönen Ve Bu bahsedilen tanrılarında sadece finalde bir kaç dövüş yeteneği olan ve inanabiliyormusunuz ölen bir kaç tanrı gördük..:)) Yazık doğrusu fantastik film böyle oluyorsa yazıklar olsun...Hay gözünü sevdiğim para hırsı sen ne hale soktun bu sinema sektörünü...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder